Volgers

vrijdag 26 augustus 2011

Vooruitgang bedsprei en nog een paar nieuwe boeken

Ik heb zo een beetje het gevoel dat ik verslaafd ben aan haken ;-)

Hier een paar updates, de bedsprei waar ik mee bezig ben gaat wel vooruit,
het zijn natuurlijk een aantal metertjes, en dat is niet in 1.2 .3. klaar natuurlijk! 
Maar ben best wel trots hoe het evolueert.








En hier weer een paar aanwinsten die ik niet kon laten liggen :-)
Het grote handboek is echt zalig, zeker voor een beginnertje als mij!


3 opmerkingen:

  1. Hallo Nadia, bedankt dat je volger bent geworden van mij. Ik zag dat je ook nog maar net begonnen bent met bloggen dus heb ik me ook aangesloten.
    Nog een prettig weekend en ik kom regelmatig wel eens kijken.
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mij bent gaan volgen.
    Zoals je wel gezien hebt, heb ik nog niet zo'n hele grote lijst met volgers.
    Ook ik ga jou volgen.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor je berichtje op mijn blog, jij hebt ook en leuk blog, ik ga je volgen!

    de zpagetti tas is erg makkelijk te maken, haak een lap van stokjes, de ribbels krijg je door in de heengaande toer het achterste v-tje te gebruiken en in de teruggaande toer het voorste gedeelte van het v-tje te gebruiken. de lap vouw je dubbel, de vouw komt aan de onderkant en de zijkanten naai je dicht. dan de bovenrand, dat is afwisselend een toer vasten, een toer halve vasten enzovoort tot je de goede hoogte hebt bereikt. een mooi hengsel eraan en een lapje voor de voering en klaar is je tas!

    BeantwoordenVerwijderen