Volgers

woensdag 28 september 2011

naaimachine boven gehaald


Hey bloggertjes


Ondertussen ben ik met vanalles bezig, vandaag een vrij dagje dus ff updaten :-)

Op het werk is het druk druk druk ! dus een dagje vrij heb ik momenteel echt nodig om mijn batterijen terug op te laden :-)

Ik heb mijn naaimachine terug boven gehaald, en dat wil dus zeggen nog meer ideetjes :-)

zondag naar rommelmarkt geweest en onderstaande stofjes te pakken gekregen, in totaal een 4€ meer dan de helft werd op het einde van de rommelmarkt gratis weggegeven :-) de bruine en zwarte stofjes zijn bijna allemaal zwaardere stoffen, komt van gordijnstalen, het rode stofje is een beetjes strech en het zwarte met bloemetjes is eigenlijk een oma-kleedje dat ik wil recycleren.







Vandaag ben ik zo'n beetje begonnen met een lap blauwe stof en vilt, die hier als achtergrond dienen , voor de vers gebakken wafeltjes
 :-), wat het juist word krijg je later te zien!





een tipje van de sluier opgelicht :-)



Het zonnetje schijnt volop en Timmy en Flash liggen gezellig bij mij aan tafel te genieten :-)

Timmy

Flash





Ohja ondertussen heb ik mijn theepotje gevonden,
 wel geen thea for one potje, maar ik vond deze zo mooi
en voor 1€ kan je het niet laten he!



Ook ben ik nog aan het proberen om Koosje het konijn te haken uit het boekje van Christel Krukkert.

En nu wafeltje en tasje thee en verder frutselen!


Zodat alle stress kan wegebben :-)

Nog een fijne dag allemaal!

<Nadiake>






2 opmerkingen:

  1. Handig hoor..stofjes van de rommelmarkt..i love rommelmarkten...en tsjoe...een tipje van de sluier..ik zie het niet hoor...een egel? hihi...

    Het is zeker heerlijk weer! Genieten he?!

    En grappig...jij maakt Koos Konijn en ik heb een Kees de Kikker gemaakt :)

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen