Volgers

zaterdag 1 oktober 2011

zalige dag

Vanmorgen zijn lieveke en ik vroeg opgestaan en zijn we in't stad (Antwerpen natuurlijk )
een marktje gaan doen en lekker gezellig met 2tjes gaan ontbijten.
Na een stressy werkweek, was ik echt toe aan ontspanning.

Daarna naar de dageraadplaats in Antwerpen eens een kijkje gaan nemen bij www.aters.be
dames dit is een het walhalla van de creativiteit,
daar kan je gemakkelijk een paar uur
in rondlopen met de nodige ooh en aah,
heb daar onderstaande spulletjes meegenomen
(gekocht natuurlijk ;-) )
 en het brilletje ,
 dat kon ik echt niet laten liggen,
wat ik ermee ga doen weet ik nog niet
maar het was te schattig om achter te laten
;-)










Daarna naar Kapellen , waar we gestopt zijn bij www.stoffenverkoop.be
man man man zalig zoveel stofjes en zo goedkoop.
De stofjes hieronder waren allemaal 2€/m , waar vind je dat nog :-)
De voering 1.5€/m




Dus ikke content, lieveke content (omdat ik content ben natuurlijk)



En nu met de beentjes in de lucht!


Met mijn schatjes in mijn buurt en een haakwerkje.







kan mijn weekend niet meer stuk!
Geniet er allemaal nog lekker van !!

1 opmerking:

  1. Wat een mooie foto's van uw poezen!!Echte schatjes...Zalig dat weertje...

    BeantwoordenVerwijderen