Volgers

zondag 8 januari 2012

granny squares- bloem/ update ripple blanket

Gisterenavond, was ik de ripple ff beu, maar had wel nog zin om te haken!
Lieveke lag al te snurken naast mij op de zetel ,

heb dan maar een grote schaal gevuld
met kleurige bolletjes Catania

en het patronenboekje "granny squares haken" erbij genomen.
Mijn oog viel op het Anjer patroon


en ben er gisteren nog mee begonnen.
hier een paar fotootjes ;-) 



Vind het zelf goed lukken, weet nog niet zeker
 of ik er een kussen of dekentje mee ga maken,
dat ligt eraan hoeveel squares ik ga haken en hoe vlug ik dit moe ben ;-)


 

De ripple gaat ook nog verder zijn gangetje en vordert "al zeg ik het zelf "vrij goed,

Morgen ga ik na een lange tijd terug aan het werk ,
dus dat is weer ff afwachten en wel spannend,
ik zal echt naar de signalen moeten luisteren die mijn lichaam geven,
maar daar ben ik nou juist niet zo goed in!
Rustig aan denk ik bij mezelf
en we zullen wel zien :-)

2 opmerkingen: