Volgers

donderdag 8 september 2011

leuke thuiskomst :-)

En dan kom je thuis en ligt er een pakje!!
Spannend ........

en dan de inhoud, ik in gedachten met het ritstasje natuurlijk,
waar ik al een bestemming voor heb, mijn haaknaalden e.d.


blijkt er nog een heel leuke bloemenbroche
en echt keischattige kaartenvellen (of hoe noem je dat?) bij zitten,
dat heb ik dus zelf nog niet geprobeerd, dus dit is de moment ,
heb een vriendin-collega die er super in is, dus zal ik raad vragen :-)



De fotootjes zijn niet echt duidelijk, maar heb dringend nieuwe camera nodig!


De broche direct opgespeld! zie hoe schattig!



Met andere woorden duim in de lucht!
Mercikes Anne-Marie!!



2 opmerkingen:

  1. Zooo leuk... en die kaart knip vellen, ofzo.. echt te schattig gewoon.. maarruhe, laat je ons nog wel even zien hoe die moeten, want ik ken ze nog niet, en ben wel erg benieuwd wat je er van gaat maken...

    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het goed aangekomen is. Veel plezier ervan. Ben benieuwd wat je met de plaatjes doet, je kunt er alle kanten mee op. Ik blijf het volgen! Fijne avond. (Grappig om je eigen opgestuurde kadootje bij iemand anders op de blog te zien..)

    BeantwoordenVerwijderen