Volgers

donderdag 12 april 2012

koopjes, koopjes en nog eens koopjes!

Als het zo blijft duren, moet ik dit blog misschien veranderen van hobbyblog, naar koopjesblog :-)

Afgelopen weekend gingen we op zoek naar een klein bureautje voor Lieveke en kwamen we thuis met een zetel (9€) en een plantentafel (20€)! (kringloopwinkel)




Maandag was het grote rommelmarkt en gingen we op zoek naar een dekenkist of grote poef en kwamen we thuis met



Een stapel Linnen (20€)


knoopjes





knoopjes (2€)


Bol Zpagetti (1€)





Oude haaktijdschriften 1980 (0.50 cent per stuk)













Met vele leuke patroontjes!


Een wijnkistje vol met machine naaigaren! (20€)
Ik moet ze nog tellen maar onder de 50 zijn het er zeker niet ;-)




Een rol stof  (2€)(kleur vanboven is niet juist) het is echt oudroze zoals de close up foto weergeeft )





Dinsdag zijn we het  echt lederen salon gaan halen dat we gekocht hadden op 2dehands.be (75€),
het is nog zo goed als nieuw en met 3 katten, een hond en 3 tieners,
vind ik een nieuw salon weggegooid geld!

Ik begin een goede neus voor tweedehands spullen te krijgen, al zeg ik het zelf ;-)

Ik heb maar één ding nieuw gekocht en dat is het dubbel en dik waard!


"Allemaal Rokjes" van Mme Zsa Zsa

Zondag is het stoffenspektakel in A'pen en vermits ik zaterdag jarig ben ,
ga ik Lieveke is heel lief aankijken ;-)

Hier nog wat sfeerbeelden van mijn schatjes

Flash!

Timmy


Misty (den oude duvel)
blind aan één oog


En deugniet Bobke!


Ben ondertussen bezig met nieuwe haakwerkjes ,
binnenkort krijg je daar fotootjes van ;-)

Ohja het kleine bureautje voor Lieveke hebben we ook nog gevonden in de kringloop,
maar de dekenkist en/of grote poef nog niet dus als iemand er weet staan (hint, hint) :-)

Veel plezier nog!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten