Volgers

zaterdag 14 april 2012

wollige verjaardag!

Deze ochtend moest ik in de auto stappen en ging Lieveke met mij richting........

ja welke richting? Nederland?



Wat staat daar ...... Nieuwegein? Wat was er vandaag nu ook weer te doen in Nieuwegein?

 De haak en breidag natuurlijk!!

Jiippiiee!

En wat zei Lieveke, hier sla jij maar eens een voorraadje in!

Nu dat moet je geen 2 keer zeggen hihi!

Eerst en vooral een beetje sfeerbeelden :-)

spinnende dames ( of hoe zeg je dat?)



Een leuke schildpad!


En wol , wol, wol, wol en nog eens wol!

En met deze ben ik naar huis gegaan!



prachtige Mundo scheepjes wol en een bol bravo Big



Gekocht voor een leuk prijsje aan het kraam van !Sassyfrats!
Leuke mensen trouwens


10 bollen Peru Ecru, waar ik graag een vest uit wil haken of breien!

gekocht bij Ajoure breiboetiek , trouwens ook diegene van de mooie schildpad!



En dan deze leuke Heidsnucke van de Low Lands Legacy, waar ik een poef en kussens van wil maken, met haaknaald 20!




En deze stapel brei en haaktijdschriften voor 10€ jippiejee!






Nog een paar accesoirkes ;-)



En deze leuke ketting , waar ik maar geen duidelijke foto van kon maken ppff,
maar er staat een poesje op en binnenin vind je een horloge!


 echt leuk!
Superfijn van mijn Lieveke!!

Ikke blij , blij blij en nu aan het genieten van al dit moois!

prettig weekend nog iedereen,
voor mij kan het niet meer stuk!






2 opmerkingen:

  1. Die haak en breidag zag er gezellig uit zeg! En wat een leuke horloge met die kat :) Super lief!
    groetjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Daphne was echt supergezellig! en het horloge is op het moment mijn favoriete ketting :-)

      Verwijderen